Chaega (It's Me)

My photo
Georgetown, Penang Island, Malaysia
I like To Make A joke... Have A fun In A Life...

27 October 2009

Best...!!!

Perbualan diantara Mama, aku ngan Adik. Mama memintaku agar aku memohon cuti untuk balik ke kampung. Sepupuku yg Bongsu nak bertunang. Aku belum berbincang lagi dengan bos. Itupun belum tentu dapat ke tidak. Mama cakap kami sekeluarga akan bertolak ke Melaka pada (11/12/2009 - Jumaat). Aku tidak mahu seandainya balik ke Melaka, duk rumah Mak Su (belah Abah) akan kerana tempoh hari kenduri perkahwinan sepupuku yg Ke-9 tahun lepas. 5 tahun yg lalu, Abah ada nk buat rumah di Melaka tapi dalam proses persiapan, Mama cakap rumah tu dah siap. Kami terlampau seronok bila dapat tahu rumah kami dah siap. Aku dah tak sabar nak melangkah masuk ke rumah baru kami sekeluarga. Tapi khabar anginnya kemungkinan aku tak dapat membantu keluargaku untuk mengemas rumah baru tu seandainya aku tidak dapat cuti lebih awal. Harap2 dapat cuti awal, Amin!!!

No comments:

Post a Comment