Chaega (It's Me)

My photo
Georgetown, Penang Island, Malaysia
I like To Make A joke... Have A fun In A Life...

06 October 2009

Kawan Baru & Perubahan Sifat Sebenarku

Sekarang aku sedang menjalankan Latihan Industri (LI) Di Hospital Pulau Pinang. Sesudah aku melaporkan diri, aku diambang kesunyian... Tiada teman untuk bergurau, berbicara dan bergurau senda. Sedang aku leka membuat kerja di kawasan tersebut, aku diteguri beberapa kaum hawa yg bertanya tentang komputer yg sedang aku memperbaiki. Dari situ timbul persahabatan diantara kami. Mereka juga menjalankan LI juga sepertiku tetapi mereka lebih 3 tahun tua daripadaku. Mereka dari UniMAS sedangkan aku dari Kolej Komuniti Bayan Baru. Apabila timbul persahabatan, aku mula berubah sikap seperti kurang bercakap yg bukan2 seperti tidak mengeluarkn perkataan 'kotor' dr mulutku. Aku mempelajari sedikit dr mereka sifat kewanitaan. Selama ini, aku menyifatkn diriku seorang lelaki yg tidak takut akan benda remeh - temeh. Sekarang sudah aku menjalankan LI selama 4 bulan, aku tamat LI pada 18hb Disember 2009. Aku terasa teruja sekali kerana kakitangan di sini semuanya baik2 belaka.

No comments:

Post a Comment