Chaega (It's Me)

My photo
Georgetown, Penang Island, Malaysia
I like To Make A joke... Have A fun In A Life...

21 October 2009

Teguran Menyindir

Semalam (20.Oktober/2009), aku dapat teguran panas dari bos aku. Maybe salah aku jugak. Tak sepatutnya menganggap office tue rumah aku sendiri. Aku boleh terima semua tu. Tapi cuba bayangkan aku tak boleh buat kerja orang lain sedangkan bos aku tak bagi banyak kerja pada aku. Aku diambang kebosanan. Dah tu pula, dia meminta agar aku memberi semula kerja tu pada pegawai tersebut dan meminta orang bawahannya buat sendiri. Aku rasa marah sangat apabila dia kata aku terlampau seronok sehinggakan aku tak boleh dekat dengan kawan aku sendiri, mengapa? Seandainya aku duduk di sebelahnya hanya menyaksikan gelagat dia buat kerja, untuk apa sekiranya tiada kerja... Mengapa dia ingin berbuat demikian padaku? Aku mengaku aku seorang budak kolej yg sedang menjalankan latihan industri harus mendengar arahan dari bos tapi aku tidak boleh melakukan kerja orang lain. Aku Bengang sangat. Mulai hari ini aku tidak akan terlampau happy dan kurang bercakap (maybe)...he3...

No comments:

Post a Comment