Chaega (It's Me)

My photo
Georgetown, Penang Island, Malaysia
I like To Make A joke... Have A fun In A Life...

13 October 2009

Dendam Membara

Aku geram betul pada orang yg tidak menepati janji. Salah Seorangnya adalah Pensyarahku. Mereka berjanji yg mereka akan memantau pelajar yg menjalani LI, mengatakan akan menghadiri dalam pukul 10 atau 10.30 pagi. Sedang aku melaksanakan tugas yg diberi pada hari Jumaat (9-Oktober-2009) pada waktu tersebut, aku dengan leka tidak tahu bilanya waktu berlalu. Bos aku menegurku adakah pensyarah aku akan datang. Masa tu sudah pukul 12.30 tgh. Aku tidak suka orang membuat janji tapi kita menanti secara membabi buta, Mengapa!!! Seandainya tidak dapat menghadirinya, hantar sms je la kata tak boleh datang, susah ke nak berkata demikian...!!! Aku hampir dapat malu akan perbuatan 'kejam' mereka ini.

No comments:

Post a Comment