Chaega (It's Me)

My photo
Georgetown, Penang Island, Malaysia
I like To Make A joke... Have A fun In A Life...

04 October 2009

Salah Nombor!!

3 bulan yg lalu, aku sedang leka bermain komputer bersama adk-bradkku (mpunyai seorg abg & adik) yg mereka la penyeri hidupku. aku diterima panggilan misteri ingin mencari rakannya yg ternyata beliau salah nombor. Dalam beberapa minit, dia membuat misscall padaku. aku memberitahunya yg dia salah hubungiku. Ternyata kali ini tidak. Dia ingin berkawan denganku. Sehingga kini (4.10.2009) aku tidak tahu bagaimanakah rupanya yg sebenarnya. Minggu lepas, dia memujukku melalui panggilan akan kerana dia tidak sudi berjumpa denganku. aku bertekad sekiranya dia masih menghubungiku, buat2 tidak dengar akan panggilan masuk. Akhirnya dia berjaya memujuk hatiku ini. Aku telah memberitahu padanya bahawa sekiranya dia ingin memujukku dengan sedakala, berjumpa denganku agar aku memaafkan dirinya. Dia selalu memburukkan dirinya seperti hitam, gemuk, tak handsome. Bagiku diriku, itu semua tidak penting, yg penting berkawan biar ikhlas di hati.

No comments:

Post a Comment