Chaega (It's Me)

My photo
Georgetown, Penang Island, Malaysia
I like To Make A joke... Have A fun In A Life...

02 April 2010

Cintaku Tetap Abadi Padanya...!!!

Pertengahan bulan 12 (2009) aku balik kampung untuk menghadiri pertunangan sepupuku yang ke-9. Kemudian, aku dengar pula sepupuku yang ke-6 juga hendak mengakhiri zaman bujangnya. Aku jadi tidak senang duduk tapi mungkin ini jodohnya bersama gadis pilihannya itu. Menyebabkan satu peristiwa ini menyebabkan kedua orang tuaku tidak merestui hubungan aku dengan si dia. Aku memberitahu padanya agar mencari pengganti diriku. Aku berasa sediah sangat - sangat kerana cintaku akan pergi selamanya. Sayangku, aku sentiasa akan menyayangimu seperti abangku sendiri walaupun keadaan tidak mengizinkan kita berpasangan sehidup semati, aku tetap menyayangimu sayang. Kenang Daku Dalam Doamu...!!! Aku sentiasa mencintaimu...!!!

No comments:

Post a Comment