Chaega (It's Me)

My photo
Georgetown, Penang Island, Malaysia
I like To Make A joke... Have A fun In A Life...

16 November 2009

Tiada Maaf Bagimu

Perempuan ni masih menyalahkan aku. Aku tidak mengerti mengapa dia asyik menyalahkan aku saja. Sedangkan dia dari simpang kanan terus belok ke kiri dan menyalahkan aku. Pabila aku memberitahu abah perkara ni, dengan abah pun dia kurang ajar. Mana adab sopan terhadap orang tua...? Aku tidak pernah berkasar terhadap abahku. Walaupun aku pernah marah atau terkurang ajar, aku segera meminta maaf pada abah tapi perempuan ni yidak... sebaliknya dia masih memarahi abah dan mengatakan aku bijak bercakap. Semasa aku bercakap dengannya, aku cuma sempat bercakap sepatah dua sahaja dengan perempuan tu tapi dia cakap tanpa berhenti. Aku tidak dapat menerima kenyataan apa yg dia katakan pada abah. Aku akan tangguhkan bayaran ganti rugi padanya agar dia sedar akan kesalahannya atau biarpun dia diambang kemarahan.

No comments:

Post a Comment